CelebFa8 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس های مگان فاکس و شوهرش در هالیوود

Posted by Admin در ژوئیه 18, 2010

جدیدترین عکس های مگان فاکس و شوهرش در هالیوود

54 پاسخ to “جدیدترین عکس های مگان فاکس و شوهرش در هالیوود”

  1. سما said

    اول؟؟؟؟

    • سما said

      خالکوبی هر دوشون زشته
      مگان عجب هیکل تراشیده ای داره
      ولی قیافش سرده

      • Nastaran said

        آره دقیقا در مورد خالکوبی باهات موافقم…
        خالکوبی باید ترجیحا یه چیز جمع و جور و با معنا باشه…
        انقد بدم میاد از خالکوبی های بی هدف…

        آخه یکی نیس بهشون بگه حالا که داری اینکارو میکنی حداقل یه خالکوبی درست حسابی کن؟…

      • leo said

        خيلي دوسش دارم با همه چيشم حال ميكنم مخصوصا اين دمپايي سبزا !!!!

  2. Ela said

    با خال كوبي اش حال نكردم

  3. ایمان said

    خالکوبیش جالبه
    خودشم بی حاشیس البته اگه عروسیشو چشم پوشی کنیم

  4. ehsan said

    اون خانومه عکس کیه روی دست مگان؟ از این هنرپیشه قدیمی هاست

  5. پرنيان said

    نه بابا شوهرش خوش هيكله…خوشم اومد از تيپش !
    خود مگان هم لباس بيرونش زياد قشنگ نيست….از اون كلاه و دمپايي هم كه خيلي خوشش مياد ولي در كل قيافش خوبه

  6. Ela said

    رنگ دمپاي اش با كلاه اش ست كرده
    كلاه هم بهش مياد

  7. mask said

    من ديشب تا ساعت 3داشتم تو سلبفا ميچرخيدم اما امروز صبح اومدم ديدم ف….تره بدو بدو سلبفا8رو زدم اما هنوز خبري نبود خب خدا رو شكر كه راه افتاد
    مرسي

    • mask said

      من هيكل و استايل مگان رو خيلي قبول دارم و دوست دارم اما متاسفانه پوستش افتضاحه اگه پوست جسيكا آلبا رو داشت خيلي خوب ميشد
      صورتشم كه اصلا آرايش نداره ولي خوبه اما من چهرشو زياد نميپسندم

  8. رویا said

    چرا اینقدر دوست داره کسی نبینتش؟

  9. knock_knock_aMin said

    شلوارک و عضله های دوقلوی پای شوهرش باحاله . خودش خیلی شاخ نیست

  10. واقعا مگان جذابه الانم بدون آرایش هست ولی بازم خوشگله
    واقعا از شوهرش سرتره
    تیپ جفتشونم خیلی خوبه زوج خوبین بهم میان
    مرسی مجید

    • shadi said

      علی جان منم باهات موافقم
      مگان واقعا جذابه
      بدون ارایش و با ارایش دوسش دارم
      خیلی نازه
      چقدرم ساده پوشیده
      شوهرشم باحاله
      بهم میان واقعا
      ممنونم

  11. sarvenaz said

    ghiafe megan asan be delam nemishine

  12. Nastaran said

    این براین عجب هیکلی داره پسر…
    فقط یه ذره دیگه روش کار کنه عالی میشه…
    قدش که خیلی خوبه…
    هیکلشم جون میده فقط برا اینکه روش کار کنه چون آمادگی خوبی داره بدنش میتونه از این بهترشم بکنه…
    ایول…

    ممنونم

    • knock_knock_aMin said

      نسترن جان کجا قدش خیلی خوبه ظاهرش فریبندس من الآن نگاه کردم 183 بیشتر نیست

      • Nastaran said

        آره راس میگی خب چیکار کنم قد آدما بدجوری چشمو میگیره…
        درسته قدش کوتاهه…

        ببخشید مثه اینکه من باز دقت نکرده حرف زدم…

  13. فربال said

    چه جالب بادمپایی میره بیرون

    • sahel-girl said

      فربال جان اشکالی داره با دمپایی بیرون رفتن؟!
      من خودم یه دمپایی دارم دو رنگه یعنی یه دونش مشکیه یه دونه نارنجی اونو بیرونم میپوشم

      • Nastaran said

        ایول ساحل خیلی باحال بود!…
        منم یه جفت دارم یه لنگش سبز ارتشیه یه لنگه دیگشم زرشکیه…

        البته من بیشتر ترجیح میدم با کفش برم بیرون…

      • رضا اقاسی said

        من اصلا نه دمپایی میچوشم نه کفش چطوره؟

  14. mm said

    خوشم میاد ازش هم خوشگل و جذابه هم خوش هیکل

  15. arash said

    ممنون اقا مجید زحمت میکشی
    مگان هم خیلی نازه دوس نداره زیاد تو چشم باشه وقتی میره بیرون

  16. shaghaiegh said

    من از مگان و شوهرش خوشم میاد زوج باحالین

  17. He-Who-Must-Not-Be-Named said

    لعنت به فیل
    پرچم سلب فا بالاست!

  18. vahid said

    اینا با هم قهرن که با فاصله راه میرن؟

  19. jigar bala said

    مگان دختر ناز و خوش هيكليه ولي من اصلا دوسش ندارم اكثر اوقاتم تيپاي ساده و اسپرت ميزنه كه من خيلي خوشم مياد!
    مرسي

  20. Amir__1 said

    خوشم میاد ازش .

  21. شکوفه said

    یه کلاه بیشتر نداره که!
    جفتشونو دوست ندارم
    مرسی

  22. بهی said

    جیگر طلا چرا دیگه نیست که کامن ت بذاره آقا مجید

    • jigar bala said

      مرسي كه به فكرمي بهي جان…
      من هستم من امكان نداره برم و ديگه بر نگردم خيالت راحت فقط مدتيه كه اينترتمون سرعتش خيلي اومده پايين و من نمي تونم راحت سايتو باز كنم.
      ايشالا تا فردا همه چيز حل ميشه.
      بازم مرسي كه به يادم بودي

      • بهی said

        آخه میدونی چیه تنها طرفدار سرسخت این سایت که دیدم تو هستی

        تو بری این سایت از رونق می افته با اجازه اقا مجید

        منم هر روز سر میزنم

      • پرنيان said

        كي ميگه فقط جيگر بلا طرفدار سر سخته اينجاست
        خيلي ها طرفدار سرسخت اينجا هستن….يكيشم خود من
        اين سايت هميشه پر رونق بوده و هست

      • Nastaran said

        بیخیال پرنیان جون چرا عصبی میشی!

  23. sana said

    خالکوبی دست مگان دقیقا این عکسه مرلینه :

  24. خوشم میاد کار نداره هرروز 1000 تا پاپاراتزی وایسادن تا یه لباس و مدله جدید ازش ببینن.راحت میپوشه.نه مثه ویکی بکام که شب تا صب خاب نداره که فردا چی بپوشه

  25. mohsen said

    چرا این خانومی خودوشو این قدر لاغر کرده؟
    اخه قیافه به اون خوشگلی تو «ترنسفورمرز 1» کوش؟
    ولی در کل من از فیسش خوشم میاد

  26. baran said

    به تازه عروس 🙂

  27. شیرزاد said

    توی دست اش عکس خودش را رسم کرده

  28. شقایق said

    وای خیلی دوسش دارم خیلی با حاله سرش به کار خودشه

  29. lucy said

    tatoye megan kheyle zeshteeeeeee
    chie akhe be on bozorgi

  30. niusha said

    megan kheili jazabe
    style khubi ham dare
    vali doost dashtani nist

  31. ثمینه said

    مرسی

  32. laleh said

    من از تیپ این دختر خوشم می اد
    باحاله

بیان دیدگاه